FAQ

Prečo tlačený magazín? Existuje aj digitálna verzia?

Myslíme si, že sme aktuálne obklopení až priveľkým digitálnym šumom. 

Sme presvedčení, že pri kvalitnom obsahu stojí za to na chvíľu zastať, sadnúť si a vychutnať si klasické čítanie. Tlačená forma je pre nás najlepším spôsobom, ako prezentovať jedinečnú prácu všetkých našich prispievateľov - od písaného textu až po estetiku. Neposkytujeme digitálny obsah magazínu a spolupracujeme s partnermi, ktorí podporujú našu filozofiu. Dobrý obsah by nemal byť rušený, a preto vaše čítanie nebude preplnené nepríjemnou reklamou.

Publikujeme blogové príspevky v spolupráci s našimi partnermi a sponzormi. Prinášame prehľad obsahu nového čísla a tiež sme aktívni na Instagrame!

Ako môžem skontrolovať status mojej objednávky?

Hneď po zakúpení magazínu dostanete e-mail s potvrdením. Ak tento e-mail nedostanete,kontaktujte nás na ahoj@standartmag.com.

Môžem sledovať svoju zásielku?

Nanešťastie pri týchto zásielkách nie je možná akákoľvek komunikácia s dopravcom a nemáme žiadnu možnosť zásielku ovplyvňovať či podrobne sledovať. 

Ako dlho trvá dodanie objednávky?

Zásielka prvou triedou príde v rámci Čiech a Slovenska na uvedenú poštu nasledujúci pracovný deň po dni podania. O dni podania budete informovaní e-mailom.

Doručenie medzinárodných objednávok prostredníctvom prioritnej leteckej pošty zvyčajne trvá 7 až 21 dní.

Čo mám robiť, ak nedostanem objednávku?

V takomto prípade nás, prosím, kontaktujte na ahoj@standartmag.com a my sa budeme snažiť vyriešiť váš problém čo najskôr.

Aby mohla byť objednávka vždy doručená ku vám, žiadame vás, aby ste nás upovedomili o akejkoľvek zmene adresy vášho bydliska. Pomôže nám to zabezpečiť, aby sa vydanie magazínu Standart dostalo ku vám čo najskôr.

Prosím berte na vedomie, že ak nedostaneme korektné informácie, nemôžeme prevziať zodpovednosť za vzniknuté problémy.

Ako môžem zmeniť dodaciu adresu?

Kontaktuje nás s vašou žiadosťou zmeny adresy na ahoj@standartmag.com a my sa postaráme o zmenu dodací v našom systéme. Ak nám spresníte číslo vašej objednávky, urýchli to celkový proces vybavenia žiadosti.

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Spojte sa s nami na ahoj@standartmag.com.

Prebehne dotlač vypredaných titulov?

Ďakujeme za váš záujem, ale z rôznych dôvodov nerobíme dotlač jednotlivých vydaní. Berte na vedomie, že iba tlač niekoľkých tisícov kusov robí životaschopnosť jedného vydania. Odporúčame však vyhľadať kamennú predajňu, kde nájdete staršie vydania.

Ako často vychádza nové číslo?

Standart is quarterly published magazine and we aim for 4 issues per year, one every 3 months.

Ako môžem získať faktúru s DPH pre svoju firmu?

Akékoľvek požiadavky na faktúry nám, prosím, zasielajte na ahoj@standartmag.com. Do správy doplňte informácie ako fakturačná adresa a identifikačný číslo DPH.

Prosím pošlite nám tieto údaje ešte pred vykonaním objednávky na našom e-shope.

Ako si môžem kúpiť magazín?

Existujú tri spôsoby, ako sa môžete stať hrdým majiteľom jedného (alebo viacerých) výtlačkov Standart magazínu.

Môžete si zakúpiť predplatné na našom webe. Každé tri mesiace dostanete nie len najnovšie vydanie magazínu Standart, a to priamo až k vám domov, ale tiež aj 80g vzorku výberovej kávy od jedného z našich obľúbených pražiarov.

Môžete navštíviť jedného z našich kaviarenských predajcov v kamennom obchode. Ich počet neustále rastie po celom svete.

Navštívte špecializované predajne s časopismi a knihami, ktoré ponúkajú Standart ako súčasť svojho výberu popri ďalších celosvetových tlačených publikáciách.

Nájdem niekde prehľad kamenných predajní so Standart magazínom?

Standart magazín je printový magazín o kávovej kultúre, ktorý vznikol na Slovensku, no dnes sa rozrástol už do viac ako 80-tich krajín sveta. Magazín vychádza v štyroch jazykových verziách: česko-slovenčine, angličtine, japončine a od minulého roku už aj v ruštine.

Prehľad interaktívnej mapy si môžete pozrieť tu.

Je možné spolupracovať?

Vynikajúci spisovatelia, fotografi a talentovaní ilustrátori sú u nás vždy vítaní. Spojte sa s nami na ahoj@standartmag.com.